#Teniskology 2 - HIPHOPDANCE.CZ | Street Dance Mag

Po úspěchu prvního ročníku socialMIXER a JAD Productions znovu otevírají brány největší Mekky sneakers – TENISKOLOGY 2. TENISKOLOGY 1, která se beze sporu stala největším prodejním veletrhem tenisek ve střední Evropě, potvrdila svůj úspěch také na předávání cen CZECH EVENT AWARDS 2016, odkud si pořadatelé odnesli sošky za Nejlepší veletrh roku a Nejlepší koncept eventu.

Letos se proto mohou milovníci tenisek a street kultury těšit na ještě větší podívanou. Větší veletrh si žádá více dní a větší prostory.

TENISKOLOGY 2 se:

– rozroste do 2 dnů (pátek a sobota) a svůj denní program doplní o 2 exkluzivní
party do ranních hodin.

– chystá oživit dosud uzavřený tovární prostor bývalé STROJÍRNY, jejíchž 3 000 metrů čtverečných opět zaplní showroomy světových značek, sneaker market, kreativní laboratoř, skate rampy, bary a samozřejmě pódia.

Návštěvníky, kterých loni dorazilo přes 4 700, letos opět čeká nabitý program, který bude v pátek i sobotu odlišný. Těšit se můžou na unikátní vystoupení předních performerů jako např. Rytmus, Majk Spirit, Champion Sound, Indy & Wich & LA4, NobodyListen ve spojení s Dalybem, Vladimir 518, Peter Pan Complex a mnoho dalších.

Originální program si připraví také showroomy největších sneaker brandů – ty však svá představení fanouškům do poslední chvíle utají. Kromě GURUS – influencerů, kteří sneaker a street kulturu podporují, spojila Teniskology 2 svou tvář se 3 MASTERS, kteří jí pomáhají dotvořit spirit celé akce.

Uznávaného sneakerheada Petera Kovkou Kováče doplní Rytmus a NobodyListen. Se všemi osobnostmi se mohou návštěvníci osobně potkat během celého eventu. Hlavním partnerem eventu je opět ŠKODA, která svým zapojením podporuje českou street kulturu a především novou generaci, která z ní vyrůstá. Originální zapojení české automobilky ukáže klasickou značku v novém světle.

Milovníci tenisek ocení především větší prostor prodejního marketu a rozšířenou nabídku obchodů. Na své si tak přijdou fanoušci street módy, elektroniky nebo třeba longboardů.

Aktivně se budou moci návštěvníci zapojit do workshopů v kreativní laboratoři, kde Teniskology podporuje nezávislé umělce.

TENISKOLOGY 2 svou kampaní zasáhne přes 2,8 milionů lidí. Event podpoří lifestylové časopisy ELLE, MAXIM a JOY, Rádio Spin, TV Óčko, Refresher, outdoorová reklama a kampaň na sociálních sítích. O další PR se postarají influenceři, kteří se s Teniskology spojují a samotné značky s obchody.

Latest posts by Vaše články (see all)

Nejnovější články

0